Café

Grupper · 49982 inlägg · 1048 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
65selander: Ähh, det är ju helg och då kan man väl skriva lite hur som haver. Är man bara tillräckligt påverkad av gasolen så har man inget minne av att man varit inloggad på HS och skrivit en massa dynga. Sen så går det en vecka igen och alla gamla skriverier är glömda och förlåtna.

"Lär dig livets enkla gåta, älska glömma och förlåta".

Peace broder...

Sannes: Japp, både hängsle & livrem. Det är grejer det.

Då vill jag se en bild på Erica Johansson och en kakadua.

miiike66: Har du varit ute kört en Gasoldriven ismaskin igen nu med tanke på ditt inlägg?

Salle: Jaja, senil är jag men faen inte gammal. Jag lovar att hålla mig härifrån i minst en vecka. Men sen så är jag tillbaka och oredar ner här på HS.

Ha de så ses vi om en vecka igen...

miiike66: Okej då... Lite överseende med vissa gamla (läs senila) stötar här på HS får man väl ha. Men när dessa får såna som går med i deras villervalla så måste ju nån leda in de små på den rätta vägen igen.

Salle:
Nu garderade du ordentligt, må jag säga.

Din tur att önska.

Salle: Jahaja - ska det vara på det viset så loggar jag ut igen och återkommer inte på flera dagar och nätter.

Ni måste vara lite flexibla och tillåta gamla stötar som en annan att få härja fritt och ställa till med lite villervalla i ett par inlägg en gång i veckan. Det är väl det minsta man kan begära

Ni överlever säkert tills nästa vecka då jag loggar in och skriver nåt fyndigt och jättesuperdupersmart igen.

Avslutningsvis så önskar jag mig en skitfin sommar i hela Medelpad. I resten av landet får det gärna spöregna.

miiike66: Enklaste regeln är väl ändå att bara önska när det är din tur.

nummer41: Det är inte din önskan. Fortfaranade är det Sannes princessbilder som gäller.

nummer41: Underbart vacker. Nu kör vi nya och lite enklare regler så att alla förstår tycker då jag dårå. Poffa ska inte tro att det är han som bestämmer när man för en gång skull tar sig tid att plita ner ett fint och vältaligt inlägg.

Önska på bah...

nummer41: Håll dig till rätt önskning är du snäll. Det kan bli lätt rörigt annars.

miiike66: Kenworth med en fet Cat-V8-rova ???

Sannes:

[url=worldroots.com/brigitte/gifs2/denmarkroyals.jpg]Hela tjocka släkten...[/url]

Salle:
Fel, fel, fel. Din bild är på två systrar och en mamma.

Poffa, Frimansson, El Maco och Salle m,fl: Nu är jag "back in business again".

Jag vill se ett stort VM-guld. Ju större desto bättre.

Sen så vill jag passa på och hälsa till mamma också dårå. Hej mamma! Solen är full och jag skiner.

Man har väl igenkligen tre önskningar?

Då vill jag också se en fet bild på nån läcker br.. ehh truck, gärna 24 meter lång dårå eller ett road train och gärna av märket Scania eller Volvo eller Daf eller Man eller varför inte en Kenworth med en fet Cat-V8-rova under huven. Helst ingen Renault eller Iveco men kniper det så kör till.

Avslutningsvis så vill jag bara önska mig och er andra en fortsatt trevlig helg och må Zamboni, Frank dårå, inte vända sig i graven igen...

nummer41:
Här kommer det ännu en lätt önskning från min sida.

Jag vill se en bild på Prinsessan Benedikte dessutom så skall hennes två systrar vara med på samma bild. Och kom nu inte med någon gammal bild utan det skall vara en bild som är tagen de senaste åren.

Sannes: Jo det var ju rätt, ska tänka mig för om jag får önska igen senare, lite utmaning måste det ju vara...Vad vill du ha för bild då?

Sannes: Du har rätt... Har Du kanske shoppat i Tyskland....hehe. Men om man spanar när man åker förbi Odense så kan man få se en skorsten som ser ut som en giraffhals...... där, där gör dom den ädla drycken.... Förresten, trot eller ej, så har en giraff sju halskotor precis som alla andra som är i samma bransch som giraffen enligt Linné eller någon annan kloker faaan... Fast där har nog längden en viss betydelse..........;-)

nummer41:
Kan detta vara rätt ölsort?

Myggan: ...en bild på ölsorten Albani Giraf på burk kanske man kan få se?

nummer41: ej snygg men önska på

Myggan: inte såå snygg men...? Hopppas jag hamnat rätt nu...

muzze: En snygg bild av Tudors svarta katt.

Myggan:

888888888 och femti make a wish

Friman SR:

Då vill jag se en äkta svensk solstolle.

muzze: Det är Du nu.... Önska en bild.... på... ja det bestämmer Du....

muzze: Nog är det Delicate Arch så du får godkännt och önskan såklart. Fast de där "ringarna" var irriterande.
[url=images.google.com/images?q=Delicate%20Arch&hl=sv&lr=&c2coff=1&sa=N&tab=wi][Bild]http://starship.python.net/crew/marduk/images/mini/Delicate%20Arch,%20UT%201.jpg[/bild][/url]

Under bilden så finns Googles bildsvar på Delicate Arch. Många snygga bilder och inga bilar alls, Kamilla.

Frisco: Då vill jag se ett foto på den klippa som man kan se avbildat på delstatens Utah's nummerplåtar. Bilder på nummerplåtar godkännes ICKE.

Salle: Snygg bild. Du får godkänt för den trots att hela inte är med.

Önska bängis.

Frisco:

Ah. Extrabilderna tackar jag för, det var sådant jag ville se. (Hajar du nu, bäng-Salle?)

Frisco:
[url=www.formula2.net/Anderstorp68.jpg]Nån procent saknas men...[/url]

Jag vill se en bild på Flygplatsen i Småländska Anderstorp där man ser hela start/landningsbanan.

Frisco och Salle:

Nästan bara tråkiga bilbilder, ju. Inte bryr jag mig väl om bilar? Salle - du får definitivt inte godkänt! Frisco, önska.

knaskamilla: Här får du välja och vraka. Bilderna är från förra årets F1 GP.

www.formula1.com/gallery/729.html

Poffa:

Damn. Hmm. Då vill jag se ett snyggt foto från F1-banan i Shanghai. Den verkar rätt cool när man ser ritningen.

knaskamilla:

Klart det är okej, önska.

Poffa:

Du får lite mer än bara ögonen på karl'n, hoppas det är okej.

Golgata:

Suddens vansinnesögon sedan Pebben gjort 6-5 mot Finland i VM, tack.

Poffa:

Jo, den var vacker...

Kör på bara...

Golgata:

Du får en från 1923 istället.

Frisco:

Jovisst var han snygg, men tyvärr död.

Kanske en MC tip -53-57 årsmodell skulle sitta fiiiint.

Golgata: Här är en bild på en vacker stor Indianchef:

www.sd4history.com/Unit4/images/SittingBull.jpg

Golgata: Den här är snyggare:
www.eurospares.com/graphics/lrhus1.jpg

Poffa:

www.bikeandfurious.net/web_site/immagini/news/mondialemonza/pagine/husaberg.htm

Åsså vill jag se en snygg Indian Big Chief

Frisco:

Då vill jag se en bild på en Husaberg. Motorykeln, alltså.

Poffa: Absolut.

Önska!

« · 544203 · »