Ja, men det är inte den klassiska tigerrandiga tröjan han är iförd i på din bild. För övrigt förknippar jag av någon underlig anledning HIF med Helsingborgs IF, inte Hammarby IF. Fortsätt!
Sannes: Sorry att det döjde lite , min dator ville inte vara med något mer. Men nu verkar det funka igen. Så då tar vi en bild på ett 60-70 talsgäng rockmusiker ; Steppenwolf vill jag se en bild på.
Lätt som en plätt. Laila Westersund gjorde Sexobjektet (mycket roligt!) i en Hagge Geigert revy nån gång under andra halvan av åttitalet. Det svåraste var att hitta en hygglig bild på Laila med dom gulliga smilgroparna. Nåja, denna kanske duger?
Nu tror jag bestämt att jag har varit och druckit i flaskan ikväll, för det är väldigt många fel jag skriver idag. Eller kan jag kanske skylla på att jag inte har sett någon bild på Uddevallabron på ett tag? :)
Man skall byta ut ordet gör mot gjorde, för det var bra många år sedan denna sketch framfördes.
Paddan: Jag ger dig rätt , men det är igentligen fel bild. Jag har inte gjort annat sen jag la ut frågan än att leta denna j..a ormbild. Men den tycks vara borta. Här får du resten av bilderna till din bild. Så får du själv avgöra om din text stämmer med bilden ( c : Din tur !
Helg Ernest: Spännande med gamla kärror! Ja, inte för att jag skulle ta mig för att ställa i ordning nån bil på det viset, men det är väldigt kul att se hur bra andra kan lyckas. All lycka till!
Min önskan hamnar på en bergsprängare. Årsmodell -80-tal!
Dream Team: Är du säker på att den är från 28 ? ( c : Bara retas Din tur att önska! Funderar faktist på att köpa en sådan. ( Renoveringsobjekt) Den var OK när han parkerade den hemma på gården för ca 30-40 år sedan Så den är ju komplett iallafall.