Helg Ernest: Vill ju inte vara den som är den men Paul Allen som är ägare av den yachten är inte Microsofts vice VD. Mig veterligen har han aldrig varit det. Han var däremot en av grundarna till Microsoft men pensionerade sig redan 1983 på sjukdom.
Paddan: Jo, jag vart orolig för armhävningarna. Ålder gör att man inte mins exakt när jag begärde bilden. Det är dumt att changsa, eller hur ? Eftersom du kom upp med rätt båt, så får du önska
Helg Ernest: Är inte ribollita original nån typ av bönsoppa? Äh du får rätt för den sista bilden. Jag ska ju vara offside fram till söndag så.
Här är förresten bilden jag efterlyste. Känns lite kul att ingen hittat den fast den finns elt öppet och synligt på producentens hemsida. Gott folk, tänk på att Google inte är allt alla ggr. Hur var det nu? Jo bilden: www.findus.se/showImage.aspx?no=94112200&size=big
Alisandali: "Jag tyar inte längre..." Ja, som en på ett senare stadium berest man hävde ur sig, en gång i tiden. Liknelsen är i vilket fall tydlig. Jag tyar således inte att ge fel längre. Det exempel på kloster som jag har finns på länken nedan.
Dream Team: Vete fan om man törs skicka in några mera kloster , folk kan ju tro att jag blivet religiös på gamla dar . Det här klostret är iallafall byggt på en bergskreva , men du ser bara ena sidan inte mittimellan :).
Alisandali: Och jag måste ge dig bock i kanten igen, attans också! ;) Nu vet jag om att jag påtalade min generositet vid de bilder man hittar, ja, lite felmarginal tillåts, alltså. Men vad jag saknar med all önskvärd tydlighet på den senaste bilden är själva klippskrevan. Att det är en klippa eller ett berg, det går inte att ta miste på, men det är alltså skrevan som vill jag åt. Hm... ojdå, undrar vad Knas säger nu.. ;)
Bilden på den där ruinen är närmast hittills. Ja, du ser ledtråden i bild, s.a.s. Kom igen nu och lös fallet före kommisarie Snok!
Paddan: Tack. Eftersom jag är så förbenat långsur (?) vill jag gå tillbaka till ett tidigare "ämne" vad gäller önskningar. De som hängt med vet vad jag menar. Ja, inte en bild på en Munk, eller en munk som håller låda eller vad han nu pysslar med. Däremot ett ställe där man men viss garanti kan tänka sig finna en munk (med litet m) - ett kloster som är byggt i vad som ser ut som en klippskreva. Det vill jag se!
(OBS! Utrymme lämnas härmed för viss marginal i svaret..)