Café

Grupper · 49977 inlägg · 1048 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
Sannes: Givetvis är det en stombuss, och rätt sådan med. Stombuss 17 var det jag var ute efter. Önska!

Dream Team:

Jag vet inte om detta är rätt stombuss och så hoppas jag att länken funkar....

Frisco: 580 meter minsann? Det måste då vara väldigt korta långsidor på den banan. Man kunde tro att banan skulle se mer fyrkantig ut än vad den gör på flygbilden.

Då vill jag se en bild på det senaste tillskottet av stombussar i Göteborgs kollektivtrafik.

Dream Team: Glömde skriva flygfoto. Hur som helst. Bornholms Travbane är hela 580 meter lång www.travnet.dk/bornholm/images/luftfoto2_small.JPG

Fantastiskt.

ÖNSKA!

Frisco: Åmålstravets bana är bara 800 meter. Här är en bild på Björn Goop efter en seger.

Dream Team: Jag vill se en bild på en travbana som ej är 1000 meter lång.

Frisco: Japp, självklart. Själv hade jag en bild på en [url=trabroar.se/Allman/Bilder/Trabroar/Broar/4062ds2.jpg]träbro/klaffbro[/url] vid Vadstena slott.

Önska!

Salle: Vi fortsätter väl med brotemat. En träbro vid ett svenskt slott vill jag se.

Dream Team: Den synen har man sett många gånger på väg till Kiosken (snett framåt vänster) eller ut på Hårsfjärden (snett framåt höger) för att rycka strömming.

Önska!

Salle: Två broar var det, här!

Frisco: Det var länge sen nu så... Brodags igen! Jag vill se en bro (det går även bra med två) över Muskö kanal.

Dream Team: Det var ett flygfoto ja men Salle var före med en bild på den klassiska Floyd Bennett Field.

Salle: ÖNSKA!

Frisco: Här då?

Frisco: Nej, det har du givetvis rätt i. My mistake...

Gör om, gör rätt!

Dream Team: Det var ju ingen flygbild ju.

Här är en över [url=www.airliners.net/open.file/828057/L/]Floyd Bennett Field[/url]

Dream Team: Nu kanske jag är petig men inte kan man väl kalla det där för flygbild?

Frisco: En terminal på JFK, kanske?

Dream Team:-)

Flygplan hade du alltså tänkt dig. Då vill jag se en flygbild över en av New Yorks flygplatser.

Frisco: För tusan, Harrier som Harrier. Och flyga, det kan ju det där exemplaret också.

ÖNSKA!

Salle: Ja, bollsport som bollsport, kanske. Även om Cricket är en underlig form av just detta.

Då vill jag se en bild av en Harrier.

Dream Team: Dom har ju ett fotbollslag också så den är godkänd.

[url=www.wfa-logos.de/wfal-Trinidad-index.html]Bevis[/url] finns här tillsammans med några andra. Joe Public är snyggast med en oliv(?) i loggan.

Dream Team: Hehe.. cricket, var det visst. Arrghh..

Salle: Queens Park, nånting, på länken..

Dragan 2k: Då vill jag se en valfri klubb-logga för ett (elit)fotbollslag från Karibiska Trinidad & Tobago.

Salle: Haha. Visst är den den. Den är underbar. Alltid lika rolig att ta del av. Framförallt gillar jag kommentatorerna också som man kan höra. My woooooooorrrrdddd.

Wish away bro.

Dragan 2k: Oj, nu får du nog många förslag, tror jag. Det här gillar NuMo, det vet jag.......

Dream Team: Härligt får man ta sig en önskan. Då får jag fundera lite.

Hmmm.

Hmmmmm,

Hmmmmmmmmmmmmmm

Ok. Nu är jag klar. Då vill jag se en bild på den mest spektakulära fotbollsmålvaktsräddning någonsin.

Dragan 2k: Så skönt att någon äntligen hittar rätt bild....

Wish away!

Dream Team: den här kanske

Dream Team: Jaha, dags igen då. Ja, att posta rätt bild. Så [url=images.tradera.com/220/18421220_1.jpg]här[/url] hade jag tänkt.

Då vill jag se en bild på en sexhjulig F1-bil. En Tyrell P34.

knaskamilla: Aha.Läste tydligen för lite.Man får be om ursäkt.

Portello:

"Om det godkänns vill jag se en utvikt poster med både Magnum Bonum och Ronnie Peterson."

Dream Team: Hmmm, när ska du önska då? Vi väntar... :)

Frisco: Det framgick.. ;-)

Dream Team: Självklart godkänd. Glömde säga önska men trodde det framgick.

www.ifosanitar.com/corp_sub.aspx?id=35&epslanguage=SV

Frisco: Den är hämtad från den [url=www.vv.se/templates/page3____2648.aspx]här[/url] hemsidan, vilken väl är hämtad från Vägverket?

Om det godkänns vill jag se en utvikt poster med både Magnum Bonum och Ronnie Peterson.

Dream Team: Absolut. Om den tillhör vägverket så. Ivön förresten. Då är det en toalettfärja.

Frisco: Duger en färja från Ivösjön, Kristianstad?

Dream Team: Vi fortsätter på båttemat.

Jag vill se en bild på en bilfärja i Vägverkets regi.

Frisco: Japp, den går bättre, husen i bakgrunden vittnar om att vi faktiskt befinner oss i en stad. Den här bilden hade också funkat:

ÖNSKA!

Dream Team: Aj då. Det var visst nån yttre hamn i Helsingfors.

Den här då? www.poosu.net/1tallinkautoexpress3_tiedostot/tallinkautoexpress3.JPG

Frisco: Helsingfors mer centrala delar? Nja.. Det bör alltså finnas någon slags bebyggelse på bilden som gör att det mer liknar en stadsmiljö än ett industriområde..

gud: Tack. Då vill jag se en bild från Helsingfors centralare delar, när en snabbfärja lägger till kaj.

Dream Team:

Så riktigt rätt..Så önska på bara...

gud: Här va?

« · 577656 · »