Friman SR:Par i sjuor har ju passat bra här . Nu vill jag se ett vykort från Borlänge ,valfritt motiv bara att det är nått i Borlänge som visas på kortet.
Alisandali: Självklart! Hjälten Sam Fisher som i bästa McGyverstil löser alla tänkbara uppdrag. Den senaste upplagan av Splinter Cell (Chaos Theory) är för övrigt ett grymt bra spel. Även om det är rätt svårt.
Per HApps: Nja , nog för jag brukar vara snäll . Men det var ju just flammorna jag ville se , helst lackade. Så jag kan inte godkänna din bild , leta vidare .
Dream Team: Skall man införskaffa en Mustang, då har jag både hört och läst mig till att en 67a skalöl man köpa. Ni som kommer ihåg pappers 10an ? En sådan skall man hålla upp mot hästen på framskärms sidorna. Då skall dom vara lika lång. Då är det den rätta 67an och den har tydligen ett bra adra hands värde. Typ kan annvändas istället för pensionsförsäkring.
Gavelo: Japp. Ett exempel är att man t.ex. inte räknar BLM-upploppen, som orsakade 19 dödsfall, över 2000 skadade poliser och tiotals miljarder kronor i skador, som vänstervåld. Vid ett dåd skrek mördaren "We've got a Trump supporter" innan han sköt, och inte ens det räknades som vänstervåld.
Du blev det din tur.Igen.. :)