Café

Grupper · 49977 inlägg · 1048 ämnen

Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Denna klarar väl alla kriterierna förutom att det fattas 2 växlar. Klicka på bilden.

[url=www.traderamotor.com/showObject.aspx?id=154378][bild]http://www.traderamotor.com/adPictures/normal/154378_1_normal.jpg[/bild][/url]

Alisandali: Tack för vänligheten! För egen del satt det just en Sachsmotor på den första moped jag ägde. Årsmodell okänd, men det lär ha varit sent -70 tidigt -80. Ja, då mopedåldern för min del infann sig där i mitten av -80-talet.

Nu blev jag nostalgisk. Mopedåldern var rolig. Då vill jag se en bild på en ordentligt vässad Zündapp. Motorn ska vara på 70cc och vara 5 växlad och kunna toppa nästan 100 knyck.

Kickan: Har ingen aning vad det är för årsmodell på den där , men det är ingen mopedmotor .Draem Team har redan fått tagit över staffetpinnen.

årsmodell. Ibland är fingrarna för snabba.

Alisandali: Vet int om det är rätt årsmodeel. Men du kanske vet?

Dream Team: Ähhh , vad fan . Jag godkänner din bild , fast den var mist 2 år för ny .Ni hittar en -49:a i länken.

The Fat Bastard: Ja , + att den sitter monterad i en ram .
Men fortsätt leta , så kanske du finner rätt bild.

Alisandali: Här är en Sachsmotor årmodell 1938.

65selander: Då vill jag se en mopedmotor av märket Sachs , en 40-tals motor i närbild utan moped . Alltså en "lös" motor .

65selander:

Björnrike är inte ens i närheten av Skalet. Framför allt inte vecka 4 då det är Student Ski Week. Fest hela kvällen, upp tidigt för skidåkning och naturligtvis Jäger i småflaskor så man kan ta sig en återställare på väg upp i korgliften.

Alisandali: Stämmer önska på.

helg Ernest: Riket är inte helt fel det heller. Helvetesdalen var ett kärt tillhåll förut

65selander: Jag tycker att backarna är mycket bättre i Björnrike ( c :

65selander: Det måste vara den här bilden du vill se .

Salle: Jag vill se Skalspassets nya stolthet "Pass Express" med en buss i bildens vänstra kant

65selander: Vi har haft med den helsvarta Viggen från F4 men mig veterligen har aldrig [url=www.airliners.net/open.file/797215/L/]"Storsjöodjuret"[/url] önskats. Men hursomhaver är bilden rätt och således är önskan din.

Salle: Har för mig att den har varit med förr men här kommer den

Frisco: Då vill jag se en republikansk Viggen med bestialisk anknytning.

Salle: Jepp. Fort fort.

Önska!

Alisandali: Ja men texten finns ju inte i bilden utan på själva vykortet. Hmmm...

Ok då.

Jag vill se ett tåg som åker fram i hög fart med vacker snörök omkring sig.

Frisco: Jag ger dig rätt på den bilden , fast det var inte den jag ville se .
Vykortet som jag ville hittar du i länken.
Önska.

Alisandali: www.simplonpc.co.uk/TT/peter_pan_1986_07.jpg

Skratta tre gånger + Nallenamn

Salle: Glöm det. Såg att det stod svensk stad.

mok: Vill se ett vykort på färjan Peter Pan , där man också ser vilken svensk stad den avgår ifrån ,

Salle: HEhe kan leta fram en Cyclone som spöar det mesta på strippen oavsett vad han kör emot :) DOck e ju VIpern snyggare :)

mok: Denna GMC Cyclone var länge den snabbaste men det var på det glada 90-talet.

[bild]www.cruisebrothers.nl/cars/image/cb0333a1.jpg[/bild]

Alisandali: Hehe den där är för ny för min lilla skalle men skriver han att den är världens snabbaste PU så torr vi honom så jag ger dej rätt även om jag var på jakt efter en Cyclone.

mok: Dodge ram pickup srt -10 viper pickup.

Alisandali: Njaeee inte om nu inte mina uppgifter stämmer längre :) Vad heter den däringa bilen?

mok: Tror att det är den här.

Salle: Då vill jag se en bild på världens snabbaste (alltså i km/h) serietillverkade pick up :)

mok: Riktigt. Önska!

Salle: Den kan jag iaf :) Sådanna har man allt haft i sina unga dagar.

Alisandali: Vi fortsätter med Guru-temat.

Jag vill se en apparat som kan generera Guru Meditation Error vid felanvändning.

Salle: Tur du skickade med länken , annars hade jag aldrig sett att det var dom .
Fan vad dom har spökat ut sig på den bilden , och du får önska vidare.

Salle: Då byter vi till ett rockband , vi se en bild på medlemarna i
Hoodoo Gurus.

Alisandali: Inte bara rätt utan också riktigt. Önska!

Salle: Chansar på att du menar den här .

Dream Team: Inte denna gången. Läs igenom min önskning igen.

Salle: En Impala av årsmodell 1958 kanske duger?

Alisandali: Tack, den var lite tricky faktiskt då den heter Rambler samma som Sedanen som ju inte är särskilt Corvettig. Vi fortsätter bilönskan med ett fordon från samma år dessutom.

Jag vill se den bil som plagierades i och med modellen El Camino.

Salle: Helt rätt bilmodell , önska vidare Salle.

Kickan: Det var något försök till ett sånt där subliminalt meddelande som skulle få Albert Hall att köra sin Redogörelse, tror jag. Eller så svamlar jag bara. Det är så svårt att hitta hem när man går genom snårskogen och använder mobilen som ficklampa.

Alisandali: Jag la in bilden i mitt filarkiv då det verkar bråka.

[bild]www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=1957_nash_rambler_palm_beach.jpg&user_id=19[/bild]

Alisandali: Kan det vara en Nash Rambler Palm Beach du menar.

[bild]oldcarandtruckpictures.com/AmericanMotors/1957NashRamblerPalmBeach.jpg[/bild]
Hoppas bilden funkar annars finns den 1/3-del ner på länken

Alisandali: Jag tror nog mer på att den borde heta GMC istället för AMC
GMC är en variant av Chevrolet som Cadillac säljarna säljer.

« · 591873 · »