Alisandali: Tack för vänligheten! För egen del satt det just en Sachsmotor på den första moped jag ägde. Årsmodell okänd, men det lär ha varit sent -70 tidigt -80. Ja, då mopedåldern för min del infann sig där i mitten av -80-talet.
Nu blev jag nostalgisk. Mopedåldern var rolig. Då vill jag se en bild på en ordentligt vässad Zündapp. Motorn ska vara på 70cc och vara 5 växlad och kunna toppa nästan 100 knyck.
Björnrike är inte ens i närheten av Skalet. Framför allt inte vecka 4 då det är Student Ski Week. Fest hela kvällen, upp tidigt för skidåkning och naturligtvis Jäger i småflaskor så man kan ta sig en återställare på väg upp i korgliften.
Alisandali: Hehe den där är för ny för min lilla skalle men skriver han att den är världens snabbaste PU så torr vi honom så jag ger dej rätt även om jag var på jakt efter en Cyclone.
Salle: Tur du skickade med länken , annars hade jag aldrig sett att det var dom . Fan vad dom har spökat ut sig på den bilden , och du får önska vidare.
Alisandali: Tack, den var lite tricky faktiskt då den heter Rambler samma som Sedanen som ju inte är särskilt Corvettig. Vi fortsätter bilönskan med ett fordon från samma år dessutom.
Jag vill se den bil som plagierades i och med modellen El Camino.
Kickan: Det var något försök till ett sånt där subliminalt meddelande som skulle få Albert Hall att köra sin Redogörelse, tror jag. Eller så svamlar jag bara. Det är så svårt att hitta hem när man går genom snårskogen och använder mobilen som ficklampa.
[url=www.traderamotor.com/showObject.aspx?id=154378][bild]http://www.traderamotor.com/adPictures/normal/154378_1_normal.jpg[/bild][/url]