Café

Grupper · 49967 inlägg · 1048 ämnen

Melodifestivalen

Sv: Melodifestivalen
knaskamilla: Äh, erkänn att ni inte bryr er om sångröst vad gäller den där Martin. De hade nog kunnat ställa en pappfigur av honom på scenen och ni hade ändå suttit där med dräggel på hakspetsen och något fuktigt i blicken ;)

knaskamilla:

Då Johan Fransson och hans gäng har skrivit låten så känns det ändå som om den inte skulle vara allt för värdelös.

På tal om bra sångröster så skall Nana Hedin vara med i år, den tjejen har en suveränt bra röst.
Nana är för övrigt med i samma delfinal som Stenmarck.

Sannes:

Det skulle faktiskt inte förvåna mig heller, men han kommer i alla fall att ha en av de bästa sångrösterna.

knaskamilla:

Nu fick jag något att vila ögonen på, underbar bild.

Ha, skulle inte förvåna mig det minsta om låten han sjunger är urkass.

Sannes:

Oh yeah! Han kommer att sjunga bäst också, tror jag. Synd bara att man får vänta i två veckor till innan man får se honom...

Melodifestivalen

Det kanske bara är jag som är förtjust i melodifestivalen, nåja hur som helst så är det läge att dra igång en sån tråd.

Vann rätt låt?
Den frågan kommer alltid så fort det är melodifestival, och varje år är det lika roligt att följa den "debatten".

Och vem som är snyggast är redan avgjort innan kan jag meddela. Det är såklart Martin Stenmarck, utan någon som helst konkurrens dessutom.

« · 505081