{8225}: Jag höjer med Maryslim B.T.L. Inte gillar man alla deras låtar men en del duger bra , ,visst känner man igen en annan grupp i denna låt ........
Ett av världens bästa liveband. sett dom 3 ggr. Helt sjukt bra live. För er som inte gillar slipknot kan jag rekommendera bandet stone sour eller sångaren Corey Taylors unplugged konsert.
KulaShaker: Jag försökte få kontakt med Lena, bara för att berätta hur stor hon var för mej, men hon fastnade nog i ett större Jesus-nät än Knutby ens kunde tänka sej, sorgligt , hon o Ted var dock bara tonåringar när dom slog igenom så var nog inte enkelt.
Nu kommer dock en godbit som avslutning på kvällen
KulaShaker: Precis. musik är känslor, och de begränsar inte lika mycket som hockey-tillhörighet gör. Om jag älskar Modo(vilket jag gör ) begränsar det mej i hockeyforum, men musik går över alla gränser. Underbart. Vi flyger över alla hockey-fördomar
{8225}: Som så många gånger är musiken skön att ha för att förstärka de känslor man vill komma in i eller förstärka. Nu när hockeyframtiden känns svajig, oavsett lagtillhörighet, är det skönt att skingra tankarna med musik och musiksnack!