Costanza: Hatar att googla, men mannen vi pratar om stal inte frimärken..måste vara när Basil ville ha fina middagar. Nån överste kom med sin fru , Mrs Small. oerhört kul. ska googla igen(skäms)
KulaShaker: Wow, eller Voff, impressing. Var på en hundkappläpning i alingsås en gång, hundarna fick tag i tygtrasan och dessutom var det en öppning i sargen, så hela tävlingen blev försenad
Costanza: frimärkssamling va.....haha, det var inte den fina middagen, 'hette' ev. Lord Melbury, måste kika , fantastiskt kul, men är det samma människa?
Underbart, frågade inte stackars Basil polisen om han fick ge ett frislag i slutet av avsnittet. Oerhört kul detta,
{8225}: Kan inte du visa Tommy Cooper mannen med Fezen En av de roligaste komiker som funnits . Det finns säkert många som inte vet vilken han är , låt dom ta del av hans konster En favorit är han som karate mannen ....
{8839}: En av mina favoriter, jag o en kompis brukade av nån anledning sjunga den varje gång vi bytte om till jympan o sen när vi duschade efteråt. Då var vi ju 'töntar' men klass vinner alltid. Gillar dock inte att man har svårt att hitta knastriga vinyl-ljud, atll ska ju vara så remastrat nu
{8225}: Pröva Bombarda kast flöte ! det finns i olika sorter sjunkande , flytande . Olika vikter Jag använder det till både fluga och mask . Kolla upp Bombarda
{8839}: Av alla fiske-favoriter. Klättra upp för en liten bäck o doppmeta med mask för o få bäcköring, mitt i natten. Förutom mygg, en fantastisk upplevelse
{8839}: Där är vi helt överens, men berätta nu då, vad lockade storöringen? Var det mitt gamla favoritdrag ABU:s Salar? Fast nu för tiden är det en massa hokuspokus med palst hit o dit förstås
{8839}: Oj, 5,1. Grattis , då har du mat för en vecka framåt :) Vad lockade den till att hugga? Jag har bara lagt ut 2 låtar idag(båda fantastiska), vilken är favorit då? Men ska lägga ut en låt med tillhörande fråga snart.
Costanza: Lev väl o hoppas på återhörande, ska ut o skrämma Herr Grävling nu, han kommer hit varje natt o skrämmer våra katter, men ikväll får han(eller jag) stryk
{8225}: Totalt urspårat, men är så glad att ha snubblat över Stevie Nicks. Har ett litet minne av musiken från 90-talet, men WOW! Svårt att sitta still då hon drar på. Då har jag jobbmusiken klar resten av veckan.
{8225}: Kommer ihåg hur överraskad jag var när ABBA vann! Satt ensam och tittade (i smyg), farsan sov mamma var i Gävle och hälsade på föräldrarna. Var ju progg som var godkänt på den tiden...