{8225}: Du som är en trädgård man även jag , vi satte potatis i en plantjordssäck .. pilade potatis för 2 veckor sedanoch nu har blasten kommit upp. 6 potatisar i varje säck , gjorde samma sak ifjol fick potatis i Juli/Aug Änkelt sätt . Vi har även potatis land
{8225}: Där skulle man fått vara en kväll och diggat . UFO med Belladonna , en kille som vi åkte med när vi gjorde lumpen på F4 spelade alltid UFO på vägen hem
{8225}: Har en skiva med dom tror attt dom sitter i en bil ..? Men du nu när jag var ute i ytub och letade och detta kom fram . Strange kind of women en tjej grupp som spelar Deep Purple .. Jag lyssnade på Perfect Strangers vilket gung
{8839}: En del säger att svenska är oerhört svårt att lära sej, men finska o ungerska är nog snäppet svårare. Fast Kinnunen har gjort en massa bra covers på 'svenska' låtar
{8225}: Är din fru ljushårig ? man brukar hitta en tråd i sitt liv när man tittar i backspegeln. Eller kanske har hon blivit blond som Blindie. Hoppas att tränaren är en hyvens kille , synd att han inte kan svenska och lyssna på svenska vårat café .
{8839}: Håller helt med , Dean hade en fantastiskt röst o en otrolig närvaro, trots nån form av dryckesproblem. detta är min favorit, en fantassisk dansk håller i tyglarna. Så bra!!
{8225}: Man blev impad av dig , strongt gjort .!! En av de härligaste rösterna dom funnits är Dean Martins /Send me a pillow ,skön , rolig ..han finns i samlingen .
{8225}: För några månader sedan skickade den till mitt barnbarn 16 år och han tyckte DEN var bra , det fanns en tid i vår ålder man man vill vara udda så att man la märke till en , man ville finnas å synas inte vara en i mängden . . I'm not ..... Jag la fram den med en annan grupp för ett tag sedan ..
{8225}: Fr.o.m nu slutar jag be om ursäkt för att jag repriserar vissa låtar. vissa saker måste hamras in i medvetanden. Ännu en låt som handlar om att alla får vara unika, så viktigt
www.youtube.com/watch?v=VaBPY78D88g