Costanza: Den låten är så himmelsk, med hennes röst o underbar text. 17 års hårt arbete o nu är du där. Nu måste jag kila in på Timråsidan för han som korade dej har vaknat igen, haha.
Foldron: Vet inte vad som imponerar mest, din MoDo-kunskap eller din musiksmak, men en oerhört bra kombination. Nu måste jag hitta en fråga som du får fundera över
{8225}: Tackar, njuter av låten. Stolt! Har länge arbetat för att bli den största tönten här på forumet. Minns 2003 då jag började tönta mig med en massa drygt MoDo-snack. Det är först idag jag har nått fram. Skål!
{8225}: Idag har en enfaldig Jury(ett rötägg med Löven-emblem) utsett denna sidas Fader till Forumets största tönt. För att hedra detta spelas en fantastiskt vacker låt , just för dej, käre Icing-Ove
{8225}: Den finns på bolaget, Men inte den 17 årig, kanske går att beställa eller så får du ta en tur med Silja Line eller..någon annan båt med Tax free
{8225}: Japansk Whisky är i världstopp sedan ett antal år. Började väl med att japanska intressen köpte in sig i ett antal stora skotska destillerier. Chicago in Japan smakar också gott
Jag minns inte att denna spelats, men de som lägger ut låtar härinne är nog i senilåldern, så lägger du ut samma låt med 2 dagars mellanrum minns ingen, så det är lugnt. Finns hibiki på Systembolaget?
{8225}: Den där är mumma kan jag lova! HIBIKI heter den 17 år,. Dom har fler som inte går av för hacke! Kanske har spelat denna denna förut, minns inte?👍skål
Grym låt