NoMercy: den var min favorithatlåt i många år. Sen kom denna, som mina döttrar brukar 'hedra' mej med i tid o otid. Den är ännu värre. Hoppas det inte utdelas STIM-pengar nu
Costanza: Nu kom du med en slamkrypare. Har vi ens spelat nån Elvis? Om svaret är nej, varför inte? Jo..en är spelad, men här kommer originalet! Fast Elvis var snyggare!
Varför inte ta ett avvecklingssamtal i stället. Räkningar är inte bra, får dålig karma
{8225}: Vi behöver ha ett utvecklingssamtal. Kan jag behålla dig som VD för tråden? Känner att räkningarna från STIM börjar kännas. Nu kommer även Elvis gäng och de andra Jänkarna med deras maffiaadvokater med krav...
{8839}: Borsta av det bara från axlarna!😏👍 Det var ju bara en nyfiken fråga om min syn på riskfaktorn i att ta in lånespelare. Och vill minnas att att har pratat om Modo tidigare i sina inlägg. Tråden heter ju appropå ingetting? Allt handlar ju inte om laget i sådan tråd?
{8225}: Här kommer då originalet(kom dock en massa år senare), spelat den förr o den käre Kulashaker har hyllat den kostsamma produktionen, har Spielberg o hela Hollywood varit med för att göra de fantastiska animationerna??
{8225}: Jag tror att jag kan det !! Man börjar med Hej på dig din idiot svarar han det samma då är det en och svaran den inte då bör man tänka efter varför man sa det till han och trycker på ånger knappen . Still med Emile Ford spelar man sedan .
www.youtube.com/watch?v=x1U1Ue_5kq8
www.youtube.com/watch?v=AE1ct5yEuVY
www.youtube.com/watch?v=TjvvK-Rj0WI
www.youtube.com/watch?v=wECFeRohxNk
www.youtube.com/watch?v=6BBfybCPkjA
www.youtube.com/watch?v=aASjs1ZBTM4
www.youtube.com/watch?v=Yns-Yz7bAeI
www.youtube.com/watch?v=i6TywsL48Ww
www.youtube.com/watch?v=eIqESwzCGg4
www.youtube.com/watch?v=mZxxhxjgnC0
www.youtube.com/watch?v=3gsWt7ey6bo
www.youtube.com/watch?v=rDyb_alTkMQ