{8225}: Denna dags bravader kan väll inte bättre börjas med denna låt. California Dreamin Med The Mamas & The Papas . Nog topp 1 på min lista . Idag snöar det .
Silly: När släpper vi på julmusiken då? Körde lite bil idag o rattade runt bland alla kanaler, nästan bara usel julmusik, men så dök det upp en pärla o när den tystnade bytte jag kanal o fann en annan pärla. Men oj va mycke skräp-jul-musik vi får njuta av.
{8839}: Ni får inte tro att det snurrat till lite i huve nu , men ibland gör den del låta avtryck i en . Såg han på Tv’n en gång en live konsert och undrade vad var det för kille det blev en CD med han . Här är en låt med Anthony & The Johnsons & Boy George / You are my Sister . Det var Anthony som var på Tv’n
hanzon: Killar.. denna vill jag att ni lyssnar på. ,ibland måste man stanna upp och fundera hur det har varit och hur det kommer att bli , för mycket kommer förändras framöver . And It’s Still lAlright med Nathaniel Rateliff
{8839}: För en liten stund sedan dök en refräng upp Sha La La La Lee / Small Faces . En kompis hade den på singel . Vilken refräng dök nu upp för dig ?
{8225}: Det är som att alla har en uppgift i världen att göra den bättre ... Kanske inte alla men nästan alla i allafall . Jag tycker ibland synd om rörmokaren ..!!
California Dreamin Med The Mamas & The Papas . Nog topp 1 på min lista .
Idag snöar det .