{8225}: Nu måste man lyssna på den , hade tänkt gå å lägga mig . Bra gjort ikväll , ett litet hopp finns det , gong gongen har inte hörts än , men man blir inte räddad av den . Det visste våran namne ..
{8839}: Äsch, töntar som vill få likes kan skriva lite dynga. Alltid många som nappar på det, speciellt de som inta kan formulera en egen tanke. Tillägnad JanneH då, tuffingen från Timrå, haha
{8839}: Sportsöndag. Startade med 2 tim padel 7 - 9. Snörojning, salta och sanda när man kom hem till 11. Nu blir det soffan några timmar och beta av några avsnitt av Ozark. Innan toppmötet United - Liverpool, Nu gör vi rycket! Bruno F sätter 2 strsffar.
{8225}: ha ha.. Pengarkåta Matte Rådberg, hade hand om countryfestivalen i Furuvik i många år, Sedan kom det fram att han hade snillat en hel del pengar ur projektet! Lyssna man på Willy Nelson med flera country artister så hitta man alla hans hits. Ta en massa låtar och Ändra tilll svensk text och du har en låtskatt för svenska folket 🤔 smart!
{8225}: Hitta dåliga låtar är inte lätt men Sweet med Co Co äe en sv dem . På tal om jobb , har även jobbat hos Fonus med allt vad det inne bär , tror nog att det var ett av de bästa jobben jag haft . Sedan var jag med på renovering av Copperhill Åre i två år med mycket bra betalt !
{8839}: haha, kyrkan borde ju ha snabbast beslutsvägar, men har förstått att få arbetsplatser har så mycket arbetsmiljöproblem som kyrkan. Finns väl ännu fler småpåvar där än på en 'vanlig' arbetsplats kanske.
Här kommer en till jag alltid mått dåligt av, vet ej varför, men så är det
{8225}: Jag har jobbat i kyrkans värld och trivdes mycket bra ,, vaktmästare inne ..bröllop, begravningar mm .. å ute i det fria . Att ta ett beslut där var en evighet , så att alla blev nöjda ..det blev så här ..vad tycker du . blev frågan till alla och man tänkte ...Herre Gud
{8225}: Denna är tillägnad alla töntar som på möten sitter och omformulerar det chefen precis sagt men med välidigt många ord och inget konsttruktivt. Även 97 procent av makthavarna bör lyssna nu . Ibland min sambo o hennes familj, men det vågar man inte skriva
www.youtube.com/watch?v=iYYRH4apXDo