{8225}: Där har vi en låt som man har hört nästan för många ggr för att tycka den är kul att höra igen . Fast den är bra , och den är vår generations 1 hit låt .
Foldron: Den var fa* i mig klockren . Å denna kanske passar in Det finns inget att hämta med Anna -Lena Löfgren .. (puffe hjälp ) 14 dagar kvar att få ny spelare .
{8225}:Ett stort tack .med trösten när man "blink blink " gråter ., Den här låten är mycket bra Det här är bara en sekund i livet . I morgon bitti skall jag ta 2 koppar kaffe och en tunnbrö macka med kaviar . .Istället för 1 kopp . .
{8225}: Kul medl en vinst . Nu har dom sagt punkt för mig på Timråhockeysnack . Det blev så för jag ville det själv tillslut genom att svara för mig . Byter inte person eller namn för att bli kvar , det gör inget men lite tråkigt . Man ser svansen tynar och ledarna faller av sidan kanske blir bra eller sund igen ..kul för dom nya . Här blir man kvar och kan utrycka det man vill utan att vara ett skogsrå eller mindre bemedlad som en del tycker . Skönt att dom inte når en .
{8839}: Dä här är en gammal sann låt .. Ingenting är längre som förut med Anders Fugelstad den kan man nynna på när som helst utan bekymmer .eller var det med .?
{8225}: Lugn lugn ..det är precis som man spelar något med fruga , skall man hålla igen med att vinna eller förlora , tyvärr brukar man bli genomskådad för det mesta Det är ju bara Björklöven men vi har ju bara ett b-lag att förlora imot . Gråt inga tårar var en bra låt .
{8225}: Det dagen ser man fram imot .Den där skivan med Elton har man och kommer ihåg när när jag köpte den , för mitt rum hade blivit nyrenoverat med ny heltäckningsmatta , stråtaperter , och en ny skivspelare .kan än förnimma lukt å känsla ifrån denna dag .. Tack för påminnelsen .
www.youtube.com/watch?v=NN_d37aJ29o