{8839}: Nu är vi samma person igen. Sherlock 'Villervalla' Holmes har kommit fram till det o halva Timråsidan tror det. Gör inte så mycket , men oerhört komiskt.
{8225}: vad jag njuter när snilleblixtarna när har kaos om oss , Vårt släkte kommer alltid att finnas .. inte deras som virrar runt i sorgens dal där man tappat kompassen . Gå in å titta ..haha .
{8225}: råkade gå förbi teven där min sambo sitter o tittar på mello-skiten.
ska inte vara dryg, alla älskar sin grej, men Christer Björkman har förstört mycket. När jag råkade gå förbi var det nåt täntnummer med Ewa Rydberg o Ewa Roos. '
{8225}: Det kan bli ett roligt avslut på serien i iallafall , man börjar känna en viss närv , det blir liksom inga säkra matcher . Man har inte så många fallskärmar när det bär hän . Ways and Means med Rev.Pyton’s Big Damn Band.
{8225}: Ja det är min favoritlåt också.. Här är en till som inte är lika känd men jävligt stark. berättelsen är sann och han skrev låten på sin dödsbädd! lyssna på texten..
Silly: Har 3 skivor med John Holm och var på en spelning i Söråker för några år sedan . Den öde Stranden en kanon låt och Ett enskilt rum på Sabbatsberg .
www.youtube.com/watch?v=Jta56wBl7SM