{8225}: Om ni vill lyssna på en Belarus rockare av klass så heter han ....Petr Elfimov En otroligt bra röst har han. Child Time mfl Ett tips är det ..ett bra .
{8225}: Kommer ihåg första gången jag hörde den , det var på Parken i Sundsvall , vi for ifrån travet på Bergsåker den kvällen ..jag gick fram till killen som spelade och frågade om jag fick höra den en gång till och han nickade ..kanske 30 min så kom den igen . Spela One Hit. om du hittar den .
{8225}: Clay frågade ju om uppladdningsmusik. En fredag som denna, sol,värme,vårkänsla påminner om fina dagar när Modo spelade viktiga slutspelsmatcher i elitserien, så bränner av denna reprisernas repris då.
{8225}: Tack puffe du är som en Alvedon , du lindrar smärtan på noll tid . Tänk om vi fått sett matchen ikväll på riktigt vilken härlig dag detta har varit och då har man laddar upp med en Ten Years Aftare förtst . Vilka har ni laddar upp med inför kvällens höjdpunkt .
{8839}: Jäklar vad långtråkig denna säsong är pga att man inte kan få fara ner till hallen och titta ,höra ,snacka ,och fika . Man tappar upplevelsen och den spänningen som inte finns på Tv’n det nästan inte spelar någon roll hur det går för det är det samma nästa säsong Tittar på Tv gör man iallafall varenda dag .och det är slentriant , snart brinner Tv’n upp . Fy f*n för C19.
{8225}: You Make Me Dizzy Miss Lizzy med John Lennon Igår på motionsrundan så frös det is på mina glasögon så man knappt såg....-2 och regn . Idag +3 .
www.youtube.com/watch?v=rGKfrgqWcv0