{8839}: Jaha den enskilda låten. För mycket oklarheter kring det.
Tror inte det sanktionerats av föreningen. Ser två personer som sjunger med till en låt som eventuellt en tredje person startat.
Vore inte orimligt att någon spelare vet hur man sköter arenaljudet, de lär ju använda det på träningar.
Kan eventuellt reta upp någon som håller på HV71, kanske? Västerviks måltuta spelades när de fick utvisning, går det att jämställa? Kanske? Kanske inte?
Silly: Den låten följde mig och en kompis genom Europa på en tågluff. På varje bar/pub vi besökte och som hade jukebox så satte vi på den som första låt!
Costanza: Ser att ni tar upp fiske , jag tog en havsöring igår på ca 2Kg tapp 3 i tidig morgon med sol i ansiktet vid Indalsvälven strand , där man koka kaffe och åt korvmackan med senap på å njöt . Fler skulle fiska i dessa tider .och sedan få fara till fjälls och bara få vara , snart är man där i Jämtlands fjäll värld .
Costanza: uberklasse alltså. När din privatchaufför gör ett stopp i Storsjö Kapell fä för att tanka sakadu smita ut , ta med ett metspö o fånga små bjässar till öringar i Skärkån. Jag väntar på dej där