{8225}: Den här gillar jag också , konstigt att vi gillar den tillsammans fast vi inte ens är släkt .. Det här måste funderas på ... youtu.be/spEgDr_zOTw Undrar om du gillar denna sång för det gör jag !
Silly: Hoppas att det bra för MoDo denna säsong så jag har några att skriva till och dela musiken med . Så den inte går som för denna kille ….. youtu.be/VBEsA7rfHWE
{8839}: Så får vi köra denna igen då, respekten för allting bara eroderas, ganska gött att få lyssna på en som var före sin tid, till skillnad från politikernas blablabla idag..
{8225}: Man tappade en lax idag trolig vikt 6- 7kg , han gick kanske 25 m och då fick man ta tag i linan å sätta stopp , där tog det slut ! En spännande dag var det !! youtu.be/EfLYvbRi0zA
Silly: Det är nästan så man längtar efter HA för där fick man uppleva tjusningen av att vinna , oftigare än nu Jag tror att det kommer gå bra för MoDo denna säsong .det känns som det finns disciplin i laget och mod och då kommer man längt .
3 nya tunga poäng för United, Och Ronaldo ser mer mer ut som han blir skyttekung denna säsong. Och nu ser man fram i mot Modos premiär denna vecka!. Men nu är det dax för kvällskaffet och lite glass med varm Hjortronsylt :-)
Jalapeno: Lyssnade precis, känns inte som nåt som bör störa någon som gillar Leksand, ganska vackert. Men vore vackert om även systrar vore involverade, har sett att det även finns kvinnor på plats när ni spelar.
Jag vet att detta ska vara en hockey frizon men denna gången får vara ett undantag. Jag läste precis att Leksand ska sluta spela Bröder av Stiko Per med vad jag vet ingen anledning. Jag tycker det är helt sjukt att Leksand tar bort en så fin och ikonisk låt och jag hoppas dom en dag tar tillbaks denna låt. Men tills den dagen kommer så ber jag er alla på HS att lyssna en (kanske) sista gång på låten.
{8839}: Har du hört den förut .. denna serie med historier dragande var inspelad i Sundsvall på The Old Pub . Där satt man först innan man gick på Wivex på dans Historie berättade var senare tid efter min tid i svängen . youtu.be/y-0eDfV23fw
youtu.be/wyydF2CclBw
Stefan var en klurig man .