{8225}: Janis Joplin sjunger denna för båda lagen youtu.be/wrg2r8Adn58 Vore väl fan om vi båda missa denna chans att få guldkant igen de närmaste åren🤞
Silly: Underbart minne från när vi slog ut Malmö i semi 1999. Denna låt var nysläppt och spelades ofta. Bl.a. när man visade ett kort sammandrag av matchen i slutet av sändningarna. Underbar kombo
Dax för att hunden att han får gå sin runda. Vi vet ju hur vi själva blir om vi inte få gå och tömma ur oss..😉🧻 Jag tror jag skall styra fram honom till en Björk 😁😁
{8225}: Själv står jag med ett glas rött och rullar köttbullar. Man är ju Gräsänkling i helgen. Det blir mycket egen tid med Hockey och & Fotboll och Mello :-) Sedan skall ju hunden ha sina promenader :-(
{8225}: Vill dock skänka en tanke till alla bältdjur som dör på grund av hög fart på USAs motorvägar. Köpte denna vinyl i Ginzas butik sent 70tal. LP för 4.95. tala om fynd www.youtube.com/watch?v=ofUXFyTH1x8
Själv softa man bara med ett stort glas kallt isvatten, Och bara myser på 3 pinnar. Kommer TJ säga till grabbarna i morgon att hålla igen mot DIF och ta en liten vulodag inför det tuffa slutspelet?
Hans absolut bästa tillsammans med Måne Över Haväng.