{8225}: Tänk att en del låtar kan dyka upp ifrån ingenstans i sitt huvud . Tatoo Vempire med Blue Öyster Cult . man undrar varför ? Jo man nynnar på ingenting och där fanns slingan .
{8839}: Haha, fasa, minns du 'mjuk'singlar som 'det Bästa' skickade ut i posten. lite reklam så man skulle köpa 24 dubbel-LP med Bert Kampfert , James Last med flera. Det var därför jag körde denna för nån vecka sen, så kul faktiskt, tycker jag då....
{8839}: Bildjournalen gav ju ut sådan också, men då var det inte reklam, mer en julgåva, lär finnas nån där Beatles tackar Boldjournalens läsare, stort minsann
mattias - 74: Haha, den är fin. Åkte färja till Danmark för en massa år sen, en kompis o jag skulle festa i Ålborg några dar. tisdag morgon 09.30 avgick båten om jag minns rätt. Vi sätter oss i en bar o inväntar att baren ska öppna, Då kommer Bengt Sändh in för att uppträda, tog inte lång tid för han att sprida partystämning
En annan rolig filur är ju Janne Krantz från Iggesundsgänget, såg honom på en privat fest för en herrans massa år sedan. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.
{8225}: En bra bror är bra att ha ..för mig blev det kompisar med mycket musik intresse. Hans bror har en grupp som heter Hjalmar Kings dom har faktiskt spelat på stora klubbar .
www.youtube.com/watch?v=cK5G8fPmWeA