KulaShaker: Jo, du skrev det i princip, men MoDo stavas alltid som MoDo i min gamla värld. Bara en petitess, men det finns så många fula namn på MoDo nu. MODO, Modo mm. Ursäkta, är nostalgiker, men du har säkert överseende som god sportsman
{8225}: Kul det där, tidigare har jag fått pisk(av MoDo-supporter) för att jag, gammal som jag är, skrev MoDo och inte Modo... Men de unga är kanske lite historielösa.
KulaShaker: Får be om största ursäkten då, skriver du MoDo ska du vara skyddad av gudarna, allt annat är gallimattias. Men du är ju en from människa så du får skriva vad du vill, men MODO är vidrigt.....
Silly: Jag är ganska flexibel, så visst finns det bra låtar, denna t.ex. men när kompisar lyssnade på Budgie, Slade,Sweet mm satte jag mej under korkeken o bara njöt av tillvaron, kanske till denna
{8225}: Ett förtydligande. Hur man skriver MoDo är nog en generationsfråga. Modo är nog det rådande nu , men inte av mej, haha. MoDo skriver nog bara stofiler.....nog om detta
{8225}: Skratt! Det är helt okej Puffe! Det finns grupper jag aldrig skulle lyssna på, Fast jag har provat och försökt hitta någon låt med dem som faller de mig i smaken. jag vill inbilla mig att det går och göra det. men icke. Så då släpper man det bara! En grupp som det var så med, Det var Linkin Park Jag hade ett Radioprogram som hette Fredagsflashen där dom ofta önskade någon låt med dem.det var skitjobbigt :-)
{8225}: Någonting säger mig att du hade varit redo att bidra med pengar till MoDo om ni hade haft möjlighet att ta in Simon Bertilsson och Patrik Berglund.
Peja: Nej, men hade det gällt Alexander Steen o Mattias Norlinder, javisst.
Jag bidrar alltid på sånt här, men känns lite konstigt när en förening(enligt uppgift från er sida) med 45 miljoner i likvida medel måste 'tigga' av lojala supportrar. det står ju alla fritt att skänka och jag gör det med, men känns som en trend att föreningar ska 'skinna' lojala supportrar titt som tätt. Jag har ett rum fullt med onödiga halsdukar, bara för att jag vill sponsra min klubb, men supportrar stöttar ju på alla vis ändå, ska dom även betala lyxlönerna till spelare?