Foldron: Ojojoj, inte nog med att du kan allt om MoDo, Min julskiva med Phil Spector sound är min käraste ägodel(efter några Beatles-skivor då. Såg nån dokumentär om hur dom knökade in så mycket musiker o artister i litet rum, bara för att få det kompakta ljudet, älskar det.
{8225}: Hans musiker var några av de allra bästa studiomusikerna i USA på den tiden,de spelade instrumenten åt många gruppers och artisters studioinspelningar Sök på "The Wrecking Crew" på you tube
Tarasov: Jag gick i Yrkesskola Torpshammar där en kille varje freda när vi skulle fara hem , spelade Simon &Garfunkel i baracken bredvid ..år 1971 , han hedde ut högtalarna i fönstret och blåste på ,Thelma Jackson fick vi också höra .
hanzon: Nog en av Puffes favvo lite tut tut i den , du.. killen gul skjorta , svart randiga byxor så var klädstilen då hej å hå .. Jag hade en lila Kossak skjorta med knäppning på sidan med hög krage , udda var det .
{8839}: Du o Hanzon har väldigt bra musiksmak, men klär ni er i sådana skjortor håller jag mer än gärna Corona-distans på puben. Vill inte bli förknippad med er klädsmak, haha
{8225}: Dax att motionera lite på semestern, Vi stampar väl takten till den här med högerfoten och lyfter höger handen till.munnen ibland, aahhh .. Känns ju bra?
{8225}: Allt det du skrev hade jag , Gul å Blå jeans med hög midja , platå ja ,midje jacka med typ "bälte " längst ner , snygg som fan och modig var man . Du vet Bowie han hade stil .
hanzon: Haha, mycket märkligt man får uppleva. detta såg man inte komma. Måste spela en Clay-låt då, en annan sak jag hade missat helt. Börja vid 45 sekunder om det är för mycket prat, väl värt att vänta på
www.youtube.com/watch?v=a5_QV97eYqM