KulaShaker: Har nog skrivit detta förut, men var lite nervös innan. Hade läst om tjafs om rättigheter till Creedence låtar hit o dit. Men han prickade in 9 av 10 på min lista(minns inte nu vilken jag saknade, men fantastiskt att höra hans röst live
{8225}: Vilken härlig avslutning på den här semestern, Kommer sova gott i natt! Modo börjar ser vassa ut, Det kommer garanterat gå undan denna vinter! 😎😁😁
Silly: När du spelar denna vill man gärna spela baksidan på Abbey road, men det är typ 22 minuter med småsnuttar som vävs in i varann, så jag avvaktar.
Kör denna i stället, när man blir trött på allt tjat, från familj, korkade hockey-supportrar mm
Silly: Precis, det var väl deras sista spelning eller? Är ni såpass gamla att ni kommer ihåg radioprogrammet "Tio i Topp"? där svar denna låt etta i Juli 1966
Hell är en tätort i Stjørdals kommun utanför Trondheim i Norge. Orten är en turistattraktion för engelskspråkiga turister, eftersom ordet Hell på engelska betyder helvetet.
Turistlockelsen förstärks av en skylt vid järnvägsstationen där det förutom ortnamnet står Gods-expedition, som på engelska tolkas som God's expedition, 'Guds expedition'.
www.youtube.com/watch?v=w69ZVHpjYAk