puffe2: Ingen bra nyhet. Jimmy Cliff var en av mina absoluta reagge hjältar. Tillsammans med Burning Spear och Peter Tosh. Jimmy gjorde en jäkla rollprestation som Ivan i filmen The harder they come 1972. Minns att den gjorde ett djupt intryck när man såg den som liten knodd. En annan favorit är såklart Many rivers to cross.. R.I.P Jimmy..
Hehe tur smaken är olika, älskar metal i alla dess former, dock har jag svårt för band som Volbeat som själva ha sagt att de är ett metal band, NEJ säger jag då de är ett rockabillyband ;)
Silly: Är ju gammal så kör en klassiker då, älskar den röda versionen, men detta är väl när hon bara var 19 år, sjukt bra. God Natt och i morgon vinner vi
Bad_Brett: Vi har inte samma ideologiska bakgrund, men bjuder ändå på lite häst-jazz på kvällskvisten då, lysande!! Lite skamsen, men som Benny Hill-nörd ser jag likheter mellan Roy och Benny, fast Roy är ett musikaliskt geni
Silly: God Morgon! Mina Heart of Hockey vänner. I dag kan ni ligga kvar och njuta i sängen. Jag tar på mig ansvaret i dag och går till jobbet och håller ställningarna!
puffe2: När jag var liten hade vi något jukebox-program på PC:n. The Entertainer var min favorit. Min pappa pratade alltid om filmen Blåsningen när vi lyssnade på den, men det var först många år senare som jag faktiskt såg filmen.
Lite Grunge är aldrig fel en Torsdag
Pearl Jams skiva Ten är för övrigt den bästa Grunge platta nånsin, de som påstår annat har fel ;)
www.youtube.com/watch?v=CxKWTzr-k6s