{8225}: Det är bra att vara ett orgenal för då är man ingen dublett .der är skönt tycker jag . Bilder på Timrå sidan får endast framföras av Småland ( 40% flask bilder ) hmm
{8225}: Tro eller ej , vad jag kommer ihåg så såg vår skivspelare ut så här hemma hos oss och jag har för mig att jag fick den när jag fyllde 7 år. Den och tillsammans med skivan The Tokens -The Lions Sleeps Tonight .
{8225}: Ett helt rör ..då skakade man hand med dåde jesus och gud sammna timme . Som svärfar sa .förr blev man glad nu blir man bara trött efter två groggar , visst han han lite rätt .
{8839}: Kom på nu hur jag skall få 22 gilla , säga att jag blivit Avstängd på Timrås snack sida .. Skulle vara kul att pröva ! Men vågar inte för då skulle jag bli avstängd .
{8225}: Idag på den sedvanliga motionsslingan hörde jag bland annat på Ringo Starr med It Don’t Come Easy det var ingen bra kväll igår på snack sidan igen . Ringo har fyllt 80 år ..ojdå säger man
{8839}: Då kör vi en doktor historia så här på fredagskvällen..
- En man kommer in till läkaren med en groda fastvuxen i pannan. - Läkaren frågade chockat: Men herre gud, Hur gick det här till? - Det började med en böld i arslet.. Svarade Grodan!
www.youtube.com/watch?v=qRKNw477onU