{8225}:Ett stort tack .med trösten när man "blink blink " gråter ., Den här låten är mycket bra Det här är bara en sekund i livet . I morgon bitti skall jag ta 2 koppar kaffe och en tunnbrö macka med kaviar . .Istället för 1 kopp . .
{8225}: Kul medl en vinst . Nu har dom sagt punkt för mig på Timråhockeysnack . Det blev så för jag ville det själv tillslut genom att svara för mig . Byter inte person eller namn för att bli kvar , det gör inget men lite tråkigt . Man ser svansen tynar och ledarna faller av sidan kanske blir bra eller sund igen ..kul för dom nya . Här blir man kvar och kan utrycka det man vill utan att vara ett skogsrå eller mindre bemedlad som en del tycker . Skönt att dom inte når en .
{8839}: Dä här är en gammal sann låt .. Ingenting är längre som förut med Anders Fugelstad den kan man nynna på när som helst utan bekymmer .eller var det med .?
{8225}: Lugn lugn ..det är precis som man spelar något med fruga , skall man hålla igen med att vinna eller förlora , tyvärr brukar man bli genomskådad för det mesta Det är ju bara Björklöven men vi har ju bara ett b-lag att förlora imot . Gråt inga tårar var en bra låt .
{8225}: Det dagen ser man fram imot .Den där skivan med Elton har man och kommer ihåg när när jag köpte den , för mitt rum hade blivit nyrenoverat med ny heltäckningsmatta , stråtaperter , och en ny skivspelare .kan än förnimma lukt å känsla ifrån denna dag .. Tack för påminnelsen .
Silly: Lite'kul' men mest tragiskt när Allehanda skriver att vi har fått lyxproblem, bara för att några spelare återvänder. Vi saknar topp, men nu ska jag inte gnälla, är ju en opolitisk sida, så hockeyn lägger vi därhän.
Dammar av en gammalsak, bara för att få återuppleva känslan när vi var med...
Jag har svårt att förstå hatet mot Greta, klimataktivister, woke, knäppskallar med obegriplig könsidentitet och andra extrema vänstermuppar. Visst är de till stor del totalt dumma i huvudet. Men vad är poängen med att älta det? Ignorera ... | Läs mer
Den här låten är mycket bra
Det här är bara en sekund i livet .
I morgon bitti skall jag ta 2 koppar kaffe och en tunnbrö macka med kaviar . .Istället för 1 kopp .
.