Hitta bilden!
« Föregående · 503662 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
TIKbiff: Det är klart jag har, hittade ju inte rakbladet...
Ok, då önskar jag mig en bild på Dunderklumpen.
Sv: Hitta bilden!
Maggan:
Okej, då delar jag ut den till Paddan, då hans önskan inte blev godkänd innan vi gick vidare.
Paddan, got ball?
Sv: Hitta bilden!
Poffa: Google började undra varför vi slutat söka efter (konstiga) bilder. Så du får väl påminna Maggan igen innan aktiekursen börjar falla på New York börsen.
Sv: Hitta bilden!
Paddan:
Tack för det.
Maggan:
Nu får du skynda dig. Om du inte kommer med något jättesnart så skänker jag din önskan till någon som behöver den bättre.
Sv: Hitta bilden!
Poffa & Albert: Hmm, undrar just hur folk skulle reagera om jag inte godkänner de där bilderna? ;)
Äh, det får väl bli ett retroaktivt godkännande då.
Äh, det får väl bli ett retroaktivt godkännande då.
Sv: Hitta bilden!
Vad önskar jag mig för bild då??? Hmmm, kan inte komma på någon så här på rak arm. Måste få fundera lite.
Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Var ju kanske inte så svår. =) En pingvin känner ju alla igen. ;P
www.jgpfinal2003.se/pictures_sunday.html
www.jgpfinal2003.se/pictures_sunday.html
Sv: Hitta bilden!
Mats Edström:
Bilden är godkänd. En Mats Edström i frack är det som gäller nu. Svårt...
Sv: Hitta bilden!
Albert Hall:
Din bild kommer bli godkänd så därför:

Jag vill se en bild på ett riktigt snyggt norrsken.
Sv: Hitta bilden!
Poffa:
Jag var lite före... Om min bild blir godkänd vill jag se en bild på Kung Carl VI Gustaf iklädd nummerlapp från Vasaloppet.
Jag var lite före... Om min bild blir godkänd vill jag se en bild på Kung Carl VI Gustaf iklädd nummerlapp från Vasaloppet.
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Trevligt, då efterlyser jag alltså en bild från den gamla fina amerikanska tv-serien Larmet Går.
Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Om bilden skulle duga så vill jag se en bild på skådespelarna i Larmet Går
Sv: Hitta bilden!
Portello:
Hurra! Då önskar jag mig en snygg bild på Martin Stenmarck, som jag inte sett förr.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Hade tänkt skriva att jag vill se en bild på Maträtten, inte någon som var från Piteå.Men nu lät jag bli, och se vem som tog tillfällry i akt..
Sv: Hitta bilden!
Poffa: Om du ska se något får du kolla länken. :)
Själv vill jag se en bild på en Pitepalt.
Själv vill jag se en bild på en Pitepalt.
Sv: Hitta bilden!
Salle:
Jodå, det kan jag. Jag önskar mig en bild med ett riktigt snyggt Tifo, skapat av Hammarbys Tifo-grupp.
Det är inte svårt, men det kommer förgylla gästboken. ;-)
Sv: Hitta bilden!
Poffa: Kan inte du som fotooffer och GB-ledare fortsätta tråden då Frisco oönskade sig?
Sv: Hitta bilden!
Poffa: ...och likt Vinnerborg befinner du dig mitt i händelsernas centrum, märker jag ;)
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Nog för att man sett hockeydomare som måste hålla i sig i sargen, men en innebandydomare som måste göra det...nää, det är bara för mycket...
Sv: Hitta bilden!
Poffa: Om du kopierar länken och sen klistrar in den i ett nytt fönster kanske den fungerar?
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Finns på länken.
Om den är godkänd vill jag se en bild på Poffa när han agerar domare i en innebandymatch.
Knäck den ni.
Om den är godkänd vill jag se en bild på Poffa när han agerar domare i en innebandymatch.
Knäck den ni.
Sv: Hitta bilden!
Gud, så tråkigt det är med länkar. Jag tycker att man ska införa krav på plusmedlemskap för att folk ska kunna vara med och leka den här leken...
Sv: Hitta bilden!
Poffa: www.angelfire.com/dc2/eslovsinnebandy2/images/909.gif
Om den är ok vill jag se min godnattbild för nu är det dags.
Om den är ok vill jag se min godnattbild för nu är det dags.
Sv: Hitta bilden!
Salle:
Den duger absolut. Var tvungen att kolla länken, man kan ju inte lita på en Modoit =)
« Föregående · 503662 · Nästa »
