Hitta bilden!
« Föregående · 503662 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
TIKbiff: Det är klart jag har, hittade ju inte rakbladet...
Ok, då önskar jag mig en bild på Dunderklumpen.
Sv: Hitta bilden!
65selander:
Då hon och jag har ett förflutet så var det en baggis ;-)
Då vill jag ha en bild på en Eu moped med Brynäsfärger
Sv: Hitta bilden!
Poffa: Jag tror att killen har de där ljumna fem "fingrarna" med sig i kavajfickan.
Sv: Hitta bilden!
Poffa: Jäklar, jag som trodde att jag klarat av utmaningen.
Bara att fortsätta leta då...
Bara att fortsätta leta då...
Sv: Hitta bilden!
Poffa:
Kan den här godkännas? Enlig min uppfattning en gaffel och fem fingrar har den...
Sv: Hitta bilden!
Poffa:
Tusan, det är ju enklare hitta en nål...
Den hade ju följande beskrivning:
True Temper 5-Tine Manure Fork SM5
Ok, på dom igen bara!
Sv: Hitta bilden!
Reconn:
Oj, så skall det se ut. Jag tar genast tillbaka bollen från Mats och ger den till dig.
Sv: Hitta bilden!
Reconn: Usch då.
www.premiership.net.pl/kibic/tapety/liverpool/mateooo_owen_800x600.jpg
Då vill jag se Gary Mabbutt i vit tröja.
www.premiership.net.pl/kibic/tapety/liverpool/mateooo_owen_800x600.jpg
Då vill jag se Gary Mabbutt i vit tröja.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Ok, hmm... det här blev svårt.
Då vill jag se en bild på familjen från Orange County som kan beskådas på Discovery Channel.
Då vill jag se en bild på familjen från Orange County som kan beskådas på Discovery Channel.
Sv: Hitta bilden!
Reconn: I den familjen är det, enligt min mening, tre medlemmar som huvudsakligen syns i bild.
Sv: Hitta bilden!
Reconn: news.bbc.co.uk/olmedia/1385000/images/_1389076_butterbean150.jpg
Nu önskar jag att få sova en halvtimme.
Nu önskar jag att få sova en halvtimme.
Sv: Hitta bilden!
Poffa: www2.svenskafans.com/hammarbyhockey/galleria/filer/hif_loven02_04.jpg
Då önskar jag mig en bild av Söderstadion med Globen i bakgrunden.
Då önskar jag mig en bild av Söderstadion med Globen i bakgrunden.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Äh, jäklar, det stod ju att Globen skulle skymta i bakgrunden. Skyller på att jag just nu sitter och ska försöka få tre halvjobbiga skrivjobb klara till på fredag. Som det känns nu en nästan omöjlig uppgift.
Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Den får du inte godkänt för. Det är ju en bild på en eventuell ombyggnad av Söderstadion;-)
Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Den länken var inte att leka med.
Nu då kanske det går bättre.
Jag vill fortarande se Dipsy.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Söderstadion som söderstadion. Du skrev aldrig om du ville ha den nya eller den gamla!
Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Den du skickat in bilden på finns ju inte. Det är ju en teckning. En bild ville jag se.
Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Du får Dipsy också, han ser ju för övrigt ut som någon som hänger på Kvarnen.
Sv: Hitta bilden!
El Maco: Äh, det där är ju Frisco som målat sig grön och utrustat sig med en vaskrensare på huvudet ;)
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Godnatt!
Själv så har jag tröttnat på Anja och vill se bild på Ingemar åkandes parallellslalom.
Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Ingen snorig Gunde men en massa coola billder, i dubbel bemärkelse, på det underlag han bemästrade.
Ett exempel
Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Ett dygn och ingen snorig Gunde. Dags för dig att visa upp en bild antar jag.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Funderar starkt på en ny tråd i Café..men kommer inte på nån!
Hjälp mej nån...
"Sämsta spacklet jag försökt utjämna glipan mellan två gipsskivor med"?
"Bästa släpplätt-stekpannan jag inte kunnat få hela pannkakor ur"?
"Sämsta hockeylaget jag hållit på som ändå tog SM-guld"?
Hjälp mej nån...
"Sämsta spacklet jag försökt utjämna glipan mellan två gipsskivor med"?
"Bästa släpplätt-stekpannan jag inte kunnat få hela pannkakor ur"?
"Sämsta hockeylaget jag hållit på som ändå tog SM-guld"?
Sv: Hitta bilden!
orion:
""Sämsta hockeylaget jag hållit på som ändå tog SM-guld""?
Kul att se en massa spam som det står Brynäs hela tiden.....
« Föregående · 503662 · Nästa »
