Hitta bilden!
« Föregående · 572414 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Äh, så himla noga är jag inte. En hög stapel med sånt som eventuellt kan hamna i en flishög eller en vedhög.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Det har du rätt i. Vill man se en flaska explorer räcker det med att få en bild av Jonas Alströmer. Man måste vara flexibel har vi ju sagt.
Sv: Hitta bilden!
Paddan:
Fasen, inte lätt att önska bilder när man har miljoner saker att göra på jobbet.
En enkel önskan blir det, en bild på en lastbil tycker jag vore trevligt.
Fasen, inte lätt att önska bilder när man har miljoner saker att göra på jobbet.
En enkel önskan blir det, en bild på en lastbil tycker jag vore trevligt.
Sv: Hitta bilden!
Sannes: Duger den här ?? Hittade ingen lastbil på Uddevallabron så det fick bli den här istället.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Tack. Då vill jag se en bild på ett väldigt kraftfullt och stort byggnadsverk. Väldens starkaste bro, har den kallats. En fackverksbro som är befintlig nära Edinburgh, Skottland, är vad jag vill se.
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Kan det vara Forth rail bridge du menar?
[url=www.dcs.st-and.ac.uk/~kh/Photos/ForthRailBridge.jpeg][bild]http://www.geo.ed.ac.uk/home/scotland/forail.gif[/bild][/url]
[url=www.dcs.st-and.ac.uk/~kh/Photos/ForthRailBridge.jpeg][bild]http://www.geo.ed.ac.uk/home/scotland/forail.gif[/bild][/url]
Sv: Hitta bilden!
Salle: Firth of Forth Bridge, precis! En väldigt vacker bild, dessutom. Känslan av att allting brinner är ju väldigt påtaglig!
Ett väldigt imponerande bygge, som sagt. Byggd nästan enbart i stål, mycket för att motverka vindsvängningar. Några bilder till finns [url=www.pre-engineering.com/resources/forth/images/Forth-Bridge4.jpg]här[/url], [url=luc.giard.free.fr/Ecosse4/bridge.JPG]här[/url] och [url=www.hfinster.de/StahlArt2/images/bridge_BW-780-9-18.09.1995.jpg]här[/url]
Önska!
Ett väldigt imponerande bygge, som sagt. Byggd nästan enbart i stål, mycket för att motverka vindsvängningar. Några bilder till finns [url=www.pre-engineering.com/resources/forth/images/Forth-Bridge4.jpg]här[/url], [url=luc.giard.free.fr/Ecosse4/bridge.JPG]här[/url] och [url=www.hfinster.de/StahlArt2/images/bridge_BW-780-9-18.09.1995.jpg]här[/url]
Önska!
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Stål Stål stål... Äh Såna moderniteter.
Jag vill se en stenbro. Över Klarälven skall den gå dessutom.
Jag vill se en stenbro. Över Klarälven skall den gå dessutom.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Gamla Stenbron i Karlstad. Den duger perfa den.
Önska!
Anekdot om just den bron.
Den ingenjören som konstruerade och övervakade bygget av densamma tvekade på sin egen förmåga när han såg det färdiga resultatet. Han sa att den inte skulle klara av de tunga hästdroskor och oxvagnar som fanns då och ville bara låta den funka som personbro alternativt spränga den. När beställaren vägrade gå med på detta så sa ingenjören "över min döda kropp" eller dylikt och slängde sig i älven och drunknade. Idagsläget så trafikeras bron av lokalbussar. :-)
Önska!
Anekdot om just den bron.
Den ingenjören som konstruerade och övervakade bygget av densamma tvekade på sin egen förmåga när han såg det färdiga resultatet. Han sa att den inte skulle klara av de tunga hästdroskor och oxvagnar som fanns då och ville bara låta den funka som personbro alternativt spränga den. När beställaren vägrade gå med på detta så sa ingenjören "över min döda kropp" eller dylikt och slängde sig i älven och drunknade. Idagsläget så trafikeras bron av lokalbussar. :-)
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Utanför tävlan. Det är ju helt klart en fd glödlampa. Men det är en cool bild. Fanns en stor poster med ett liknande motiv som jag ville ha en gång.
[bild]jookleung.com/site_images/lightbulb_explode.jpg[/bild]
[bild]jookleung.com/site_images/lightbulb_explode.jpg[/bild]
Sv: Hitta bilden!
Salle: Ja , cool bild . Synd för dig att Frisco var före , den hade blivit klart godgänd annars.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Då vill jag se en bild på en amerikansk attackhelikopter från Vietnamkriget.
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Det lär väl en sån här duga.
[bild]www.olympicflightmuseum.com/images/ah1cobra.jpg[/bild]
[bild]www.olympicflightmuseum.com/images/ah1cobra.jpg[/bild]
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Då vill jag se den Viggen som F4 målade helsvart. Kallades populart för Darth Vader.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Japp den var det.
[url=www.airliners.net/open.file/717055/L/ ]Läckrare bild här[/url] och 3 till på länken nedan om dne fungerar som tänkt.
Önska!
[url=www.airliners.net/open.file/717055/L/ ]Läckrare bild här[/url] och 3 till på länken nedan om dne fungerar som tänkt.
Önska!
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: En bild på det svenska bandet som spelar låten"Lady Of The Light" vill jag se.
Sv: Hitta bilden!
Myggan: Det var svårt att hitta en bild där alla var med , men och det var Black Bonzo du ville ha så här är dom.
Sv: Hitta bilden!
Myggan: Länge sen vi såg en bild på Carli Tornehave här på hockeysnack...
Så kör på det då.
Så kör på det då.
« Föregående · 572414 · Nästa »