Hitta bilden!
« Föregående · 578075 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest: Det är rätt torn men man ser ju inte lutningen riktigt. Var snäll och gör om.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Jag vill se en bild på bröderna Marx utan kostymer eller smink. Privat så att säga.
Sv: Hitta bilden!
claesw: Ja, det var ett långskott - långt över. ;o)
Jag vill nog faktiskt ha en förtydligande text till bilden. Det är ju bra om den som ger bilden vet vad den faktiskt föreställer.
Jag vill nog faktiskt ha en förtydligande text till bilden. Det är ju bra om den som ger bilden vet vad den faktiskt föreställer.
Sv: Hitta bilden!
claesw: Ja, fast du är inte framme vid målet ändå. Du har ju bara fått med drygt 50% av bröderna.
Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Den ger jag godkänt trots allt.
Här är en mycket bättre, utan distraherande föräldrar.
members.tripod.com/Cleo256/marx/main.html
var så god. Bollen är din
Här är en mycket bättre, utan distraherande föräldrar.
members.tripod.com/Cleo256/marx/main.html
var så god. Bollen är din
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Den länken gick inte fram.
members.tripod.com/Cleo256/marx/brothers_1931.jpg
All the brothers out of costume in 1931.
Left to Right: Zeppo, Groucho, Chico, Gummo, Harpo.
members.tripod.com/Cleo256/marx/brothers_1931.jpg
All the brothers out of costume in 1931.
Left to Right: Zeppo, Groucho, Chico, Gummo, Harpo.
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Och inte den. Hur är tekniken nu då.
xxxmembers.tripod.com/Cleo256/marx/brothers_1931.jpgxxx
Klipp och klistra
xxxmembers.tripod.com/Cleo256/marx/brothers_1931.jpgxxx
Klipp och klistra
Sv: Hitta bilden!
Friman SR:
Då vill jag se en bild på Thåström när han lirar med
Imperiet april 1985 i Luleå..
Då vill jag se en bild på Thåström när han lirar med
Imperiet april 1985 i Luleå..
Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Tack för det. Du är uppenbart smartare än mig.
Om den godkänns så vill jag se Ted Gärdestad omgiven av Bernt Egerbladh och en "riktig glasögonorm" (Four eyes.)
Om den godkänns så vill jag se Ted Gärdestad omgiven av Bernt Egerbladh och en "riktig glasögonorm" (Four eyes.)
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Skapliga troccabottnar på kvinnan till höger. Fyllot Egerbladh är väl hög som ett hus på bilden och Teddan, ja, han ler mest..
Sv: Hitta bilden!
NuMo: Okej, då tar vi väl och slättrar, eller nej, klättrar vidare uppåt ett par pinnhål på stegen. Jag vill se en bild över skylinen till den storstad i USA som ligger vid Lake Michigan. Det ska även gå att få en fin vy över Michigansjön på bilden.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Vackert. Fast här är en snyggare bild ändå. På den bilden ser man Sears Tower, varifrån [url=web.ukonline.co.uk/darrenclark/Pictures/Picture%20006.jpg]min bild[/url] är tagen.
Wish away!
Wish away!
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Men på din ser man inte Soldier Field;-)
USA är vi i nu alltså. Då vill jag se en bild på en fd NHL-arena.
USA är vi i nu alltså. Då vill jag se en bild på en fd NHL-arena.
Sv: Hitta bilden!
Garden får mig osökt att tänka på Trädgård så jag vill se en trädgård med en labyrint.
Frisco: Glömde att skriva att bilden var klickbar länk om MLG.
Garden får mig osökt att tänka på Trädgård så jag vill se en trädgård med en labyrint.
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Fina labyrinter men vart är trädgården? Inte godkänt.
Magnus: Mycket vackert men inte heller nån trädgård, ser mer ut som en offentlig park med sina lekplatser, barnpool, picknickplatser mm. Inte godkänt.
Magnus: Mycket vackert men inte heller nån trädgård, ser mer ut som en offentlig park med sina lekplatser, barnpool, picknickplatser mm. Inte godkänt.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Det här är vääl en trädgård i alla fall. www.arresoe-pil.dk/billeder/labyrint_big.jpg
Sv: Hitta bilden!
Frisco: Trädgård med labyrint, kan väl inte vara tydligare. Klart godkänd. Wish Away M8!
Sv: Hitta bilden!
Magnus:
Eller så denna, fast ett museum kanske inte räknas...
Det är sista året dom har öppet, för sen skall E6:an susa förbi både järnvägen och deras boningshus. Detta ligger på vägen mellan Uddevalla och Munkedal.
Eller så denna, fast ett museum kanske inte räknas...
Det är sista året dom har öppet, för sen skall E6:an susa förbi både järnvägen och deras boningshus. Detta ligger på vägen mellan Uddevalla och Munkedal.
Sv: Hitta bilden!
Magnus: Jepp. Här är ett några bilder till:
htj1.com/trestle-17.jpg
htj1.com/trestle-18.jpg
htj1.com/spar4.jpg
Coolt att bygga en järnväg i hela trädgården:-)
Önska!
htj1.com/trestle-17.jpg
htj1.com/trestle-18.jpg
htj1.com/spar4.jpg
Coolt att bygga en järnväg i hela trädgården:-)
Önska!
Sv: Hitta bilden!
Frisco: ÄNTLIGEN! Ahh! Då vill jag se en glad Robert Svehla gjöra ett viktigt mål i ett slutspel mot något landsortsgäng kring 1994! :D
« Föregående · 578075 · Nästa »
NuMo: