Hitta bilden!
« Föregående · 578984 · Nästa » Till forumet
Sv: Hitta bilden!
Salle: Jo, Mustanger gör sig väl bäst i andra färger, inget snack. Nån expert på Forrdar är och har jag aldrig varit. Folks hemsidor ska man väl bevisligen inte alltid lita på, för här har uppenbarligen ett tydligt fel begåtts! Rätt ska vara rätt - Frella, din bild kan således inte godkännas. Eftersom du var först att posta en "korrekt" Shelby, Salle, går turen över tilll dig.. ÖNSKA!
Sv: Hitta bilden!
Salle: Haha.
"Studera väl och begrunda sedan din hädelse. Hur skall jag kunna somna efter ett sånt här blafemiskt betende"
Det där måste vara veckans, nej årets nej seklets citat. Det ska jag använda mig av så ofta jag kan.
Underbart.
"Studera väl och begrunda sedan din hädelse. Hur skall jag kunna somna efter ett sånt här blafemiskt betende"
Det där måste vara veckans, nej årets nej seklets citat. Det ska jag använda mig av så ofta jag kan.
Underbart.
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Skall man införskaffa en Mustang, då har jag både hört och läst mig till att en 67a skalöl man köpa.
Ni som kommer ihåg pappers 10an ?
En sådan skall man hålla upp mot hästen på framskärms sidorna. Då skall dom vara lika lång. Då är det den rätta 67an och den har tydligen ett bra adra hands värde. Typ kan annvändas istället för pensionsförsäkring.
Ni som kommer ihåg pappers 10an ?
En sådan skall man hålla upp mot hästen på framskärms sidorna. Då skall dom vara lika lång. Då är det den rätta 67an och den har tydligen ett bra adra hands värde. Typ kan annvändas istället för pensionsförsäkring.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Uppenbart är att mitt liv efter detta aldrig kommer att vara detsamma. Undrar om jag någonsin kan se mig själv i ögonen igen? Jag tvivlar....
Avbön, syndernas förlåtelse... vad finns det att göra?
Avbön, syndernas förlåtelse... vad finns det att göra?
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Jag kunde inte somna så jag knäppte in mig hit igen och se, abolitionen är i full gång.
Då vill jag se en känd hockeyspelare från Nynäshamn då den orten varit på tapeten härinne i caféet.
Då vill jag se en känd hockeyspelare från Nynäshamn då den orten varit på tapeten härinne i caféet.
Dragan 2k: Vassego!
Helg Ernest: En 64½:a står sig rätt bra dom med. Och 65:ans Fastback likaså och den är ju snyggare.
Sov gott!
Sov gott!
Sv: Hitta bilden!
Salle: Då går vi tillbaka till bilar.
Jag vill se två stycken polisbilar av märket Volvo Amazon, en kombi och en sedan på samma bild.
Jag vill se två stycken polisbilar av märket Volvo Amazon, en kombi och en sedan på samma bild.
Sv: Hitta bilden!
Magnus: Perfekt , din tur att önska .
Hoppas du tar en bild som finns den här gången.
Hoppas du tar en bild som finns den här gången.
Sv: Hitta bilden!
Magnus: Vi återgår till bilarna , vill se en Trabant med lackade eldsfammor .
Men det duger också om ni hittar en brinnande Trabant.
Men det duger också om ni hittar en brinnande Trabant.
Sv: Hitta bilden!
Per HApps: Nja , nog för jag brukar vara snäll .
Men det var ju just flammorna jag ville se , helst lackade.
Så jag kan inte godkänna din bild , leta vidare .
Men det var ju just flammorna jag ville se , helst lackade.
Så jag kan inte godkänna din bild , leta vidare .
Sv: Hitta bilden!
Magnus: Din tur igen Magnus , missade din bild förut.
Önska på , och i länken finns en Trabi.
Önska på , och i länken finns en Trabi.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Då vill jag se en bild på Robert Svehla tackla upp Dream Team duktigt! ;)
Nej men jag skulle vilja se en bild på Fritiof Nilsson Piraten statyn.
Nej men jag skulle vilja se en bild på Fritiof Nilsson Piraten statyn.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Tack. Då vill jag se en bild på tusenkonstnären Sam Fischer hängandes upp- och ner i ett tak.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Självklart! Hjälten Sam Fisher som i bästa McGyverstil löser alla tänkbara uppdrag. Den senaste upplagan av Splinter Cell (Chaos Theory) är för övrigt ett grymt bra spel. Även om det är rätt svårt.
Önska!
Önska!
Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Då vill jag se en bild på Al BundyS bil , eller en likadan duger det också med.
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Korrekt, fast jag hade kunnat tagit hockeyklubborna istället med tanke på forumet....
Önska på...
Önska på...
Sv: Hitta bilden!
Friman SR:Par i sjuor har ju passat bra här .
Nu vill jag se ett vykort från Borlänge ,valfritt motiv bara att det är nått i Borlänge som visas på kortet.
Nu vill jag se ett vykort från Borlänge ,valfritt motiv bara att det är nått i Borlänge som visas på kortet.
Sv: Hitta bilden!
Portello: Vi stannar i London och tar en till bro på kvällen.
Waterloo Bridge vill jag se .
Waterloo Bridge vill jag se .
Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Då ska jag lämna broarna för ett tag.
Vill se en bild på omslaget till skivan : Keeper of the Seven Keys Part 1.
Vill se en bild på omslaget till skivan : Keeper of the Seven Keys Part 1.
« Föregående · 578984 · Nästa »