Sv: framtidens bränsle
NuMo: Snart kommer grannarna att komma på samma briljanta ide som du och borra, vad händer.......jo ni stjäl ifrån varandra och får köra pumparna baklänges på sommaren för att ha nåt att utvinna över vintern.......det är bergvärmens dilemma:-)