Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1110175

Sv: Dagens filmtips
scim: Själv tog jag med mig den nya animerade Disneyfilmen "Bolt" när jag begav mig av för att vara barnvakt åt brorsdöttrarna. Den dög faktiskt även åt såna som inte förstår engelska, lät det som.

Snart är det också dags att ta sig an "The Wrestler" och "The Curious Case of Benjamin Button".

Svarskommentarer

Sv: Dagens filmtips
Paddan: Den senare av de två du nämner trodde man ju på efter att ha läst på IMDB men det var det långtråkigaste jag sett på länge, rekommenderas INTE.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja