Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1164874

Sv: Trevlig midsommar!

65selander: 8 av 10 ingredienser som du ska inmundiga är i flytande form. Se till att fylla fickorna med de däringa argentinska aptitretarna. Det behöver kroppen om du skall orka med.

Själv avnjuter man en tallrik fil i morgon bitti vid 6. Dagen fortsätter sannolikt med hemlagad pölsa, eller nåt. Avslutningsvis, på sin höjd, blir det körv och rakamoner runt 20-21.  Olika falla ödets lott.

Och nej, jag är inte bitter. Det är värre än så.


Svarskommentarer

Sv: Trevlig midsommar!

250kg kärlek: Hemlagad Pölsa och hemkokta rödbetor är en raritet som dog bort när min farmor kilade vidare. Det som är surt är att sista flaskan med Obstler ryker idag.

För att glädja dig samt påminna oss andra att årtalet fanns...

Rast Vila!


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja