Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1269144

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
scim: Givetvis ska man ifrågasätta saker. Jag tycker bara att det var en rätt kass debattartikel och att borde ha gå att presentera mycket bättre argument för en annan politik på området.

Svarskommentarer

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Wayne Gresky: Räcker inte argumentet att nuvarande politik uppenbarligen inte funkar?
Själv är jag ingen förspråkare för fria droger men eftersom sprit och tobak är tillåtet så känns det bra om man iaf försöker nyansera det hela och försöka komma bort från det som scim är inne på: ryggmärgsreaktionen i form av förbudskrav på exakt allting.
Att ex släppa "mindre farliga" droger fria eller iaf låta folk få köpa på ex recept kan ju vara EN lösning som kanske inte löser hela frågan men iaf är en bit på väg.

Redigerad kommentar


Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Wayne Gresky: Det får du tycka, just nu är jag nöjd med att någon ifrågasätter.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja