Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1365787

Sv: Peace and Love ??
mattias - 74: Mycket lam line-up.

Svarskommentarer

Sv: Peace and Love ??

Efter att jag missade förra årets festival pga Maiden så tänker jag inte göra det i år har jag bestämt,.

Beställde precis biljett så man får göra nånting kul i sommar.


Sv: Peace and Love ??
Wayne Gresky:

Ja dom får se till och boka minst ett stort namn till om jag skall fundera på att köpa endags biljett.. Dessutom är inte Dylan nån festivalbokning känns det som. hade varit bättre man koncentrerat sig på att boka ett arenanamn som Coldplay t.ex.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja