Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1464483

Sv: Roliga länkar
Gusse: Den som söker, han finner! :)

"Bottom är en engelsk komediserie, serien handlar om två killar i trettioårs-åldern som bor i Hammersmith, London i ett äckligt hus och man kan lugnt säga att de går varandra på nerverna. Serien blandar ordvitsar, sexkomik och våldsam och blodig slapstick. Serien visade första gången på engelska BBC 1991 och är en fristående uppföljare på Hemma värst."

Svarskommentarer

Sv: Roliga länkar

Dream Team:

Denna serie är bra men jag älskade Pang i bygget. Satan var bra det var.

 

Redigerad kommentar


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja