Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2903807

Sv: Filmer
NuMo:

Kvällen som en hyllning så ser jag på Butch Cassidy and the Sundance Kid på TV!, antagligen också det en hyllning till Robert Redford som nyss gick bort.

En av mina favoritfilmer med Redford med sin lika charmige co-partner Paul Newman.

Filmen - Blåsningen - har på ett sätt samma charm med sina gentlementjuvar. Gillar det mysiga i det.

Två filmer som jag har inspelat på VHS och har säker sett dem 50 gånger. Önskar att jag hade sett dem färre faktiskt.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja