Sv: Vinter...
Jag hittade en till som, åtminstone till en början, var rätt positiv till snö. Men med snön föddes också ett visst hat till densamma. Till sist accelerade allt till att bli en mycket obehaglig berättelse.

Eller vad säger du? >>>>länktips.