Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 462632

Sv: Tidernas Bästa rocklåt?
Mats Edström: Jag vill förtydliga mig. Jag gillar oxå rock´n´roll. Det är skön musik.

Men jag vill inte vara så enkelspårig och dessutom är det kul att reta skitnerverna av Willysson. Han blir tokig när jag börjar rabbla dansbandslåtar och mumlar efter några groggar någonting "om att jag har ramlat och slagit mig mig i hårt i huvudet".

Och HS är ju till för att skapa debatt. Det är vansinnigt kul att gå till överdrift ibland för att se reaktionerna på de övriga skribenterna.

ÄLSKA ELLER HATA MIG OM NI VILL!

Puss å kram

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja