Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 472640

Sv: Snö...
gud: Finns inte så många hamnar i Mjölby. Fast å andra sidan ska jag ju åka hem till Timrå över jul så jag får väl bege mig ner till Sundsvalls hamn och se vad jagkan hitta...;)

Annars får jag väl försöka lägga rabarber på likörpralinerna i chokladasken.

difzi: Åka in i lyktstolpar går alldeles utmärkt ändå, tro mig. Fast det gör kanske mer ont. I alla fall för stunden.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja