Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 483308

Sv: lika som bär..
gud: Jo tanken var ju att så skulle det bli, men frumtimmer är ett nyckfullt släkte, det sket sig vettu, men jag kommer garanterat ner till Götet i igen, I promise you.

Skall till Linköping i februari, sen får vi se hur det ser ut med det ekonomiska och semesterplanerna osv.

Det är mkt som skall stämma. Kan inte ge något besked i dagsläget.

Men när du minst anar det, då dyker jag upp!

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja