Sv: Schysst vinst för en supporterklubb...
willysson: Dags att straighta upp debatten här!
Lite tveksamma grejer pågår ju, så släpp nonsenstugget och börja leverera!
Malmö ska väl ha nånting som funkar, uppenbarligen är det supportrarna och deras kassabok.
Jaji...