Sv: Finns det inget annat forum vi kan hålla till i ?
Helg Ernest: Visst måse man få argumentera med glimten i ögat det hör väl till hela biten tykcer iaf jag, Gillar att umgås med borta supportrar och kunna "håna" och skratta och skåla :)