Sv: Finns det inget annat forum vi kan hålla till i ?
westerlind: Inte mycke vad jag har planerat iaf. Men vad jag vet så skiljer det ett par mil mellan dej och mej. Annars hade du gärna fått glida förbi på en whiskey eller 2...