Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 491196

Sv: Vilket är den bästa Tv serien??
scim: Star-Trek spårat ur? Resistence Is Futile.
 
24: börjar bli uttjatat men är ett coolt format.
 
BP: det hände för mycket för mycket i den serien. Kommer den tillbaka överhuvudtaget.
 
West Wing är intressant och ger lite inblick hur saker går till.
 
Sci-Fi serien Taken var cool.
 
Third Watch är jävligt bra. Coolaste musiken i nån serie någonsin.
 
Sheild är en bra polisserie också.
 
Fast den bästa serien alla kategorier är ER. Finns inget som har bundit mig såpass under alla 10 (av 11) säsonger som hittills visats i svensk TV.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja