Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 491198

Sv: Vilket är den bästa Tv serien??
shanti: Faktum är att det var faktist så på 70 talet ( c :
Allafall klädsen och livsynen.
Brukar faktist skratta åt utsvängda gabardinbyxorna och slipovern.
Hade faktiskt sådana.
Den är härlig.

En annan sådan gammal serie som jag älskar är Snobbar som jobbar.
Tony Curtis och Roger Moor.
Sist dom körde repris på den , då skulle jag så stort spela in hela serien.
Naturligtvis missade jag något program, så jag la ner efter 4 avsnitt.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja