Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 491417

Sv: Vilket är den bästa Tv serien??
DrOctagon: Mycke möjligt, tycker att Southpark är bättre om jag måste välja. Är det inte Kenny som altid blir dödad i alla lägen ?
Men jag måste medge att jag ser heller nyheterna.
Det är en live såpa om USA. Buch räcker det ju med att han öppnar käften så är det pajjas konster. Snacka om att annvända ett lands resurser för egen vinning. Oil

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja