Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 492233

Sv: Vilket är den bästa Tv serien??
orion:
 
Okey, okey, ingen fara. Eftersom tv2 inte började sända förrän 5 december 1969, så finns ju möjligheten att avsnitt visats när det inte fanns kanaler att välja på.
 
Hittade följande på googles:
 
"18 avsnitt gjordes allt som allt åren 1967-1968 och något år senare gick serien på svensk tv, och fick uppföljare i bok och serietidningsform," (se länk)

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja